Alle collecties
Werknemers
Overzicht
Toevoegen van afdeling(en)
Toevoegen van afdeling(en)

Een uitleg over het toevoegen van een afdeling.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

In Employes kun je verschillende afdelingen aanmaken om je werknemers aan toe te voegen. Je kunt dit gebruiken om een overzicht te houden van welke werknemer op welke afdeling werkt. Ook kun je hiermee zien wat je personeelskosten zijn per afdeling (kostenplaatsen).

In Employes kun je eenvoudig afdelingen toevoegen:

  1. Ga naar 'Werknemers'

  2. Ga naar het tabblad 'Afdelingen'

  3. Kies voor afdeling toevoegen

Per afdeling kun je aangeven wie de manager is en welke werknemers er onder vallen. Vervolgens klik je op opslaan en staat de nieuwe afdeling in het systeem.

Hier kan je de naam van de afdeling invullen en de manager en werknemers toevoegen die onder deze afdeling vallen. Vervolgens klik je op opslaan en staat de nieuwe afdeling in het systeem.

Als je de afdeling hebt opgeslagen kan je deze altijd nog wijzigen door op het pennetje te klikken.

Hier kun je de samenstelling bekijken, de afdeling wijzigen of de afdeling verwijderen.

Bekijken van de kosten per kostenplaats

Wil je graag de kosten per afdeling bekijken na een verloning? Dat kun je als volgt doen:

  1. Ga naar 'Rapporten'

  2. Ga naar 'Journaalposten'

  3. Klik op 'Weergave' en selecteer weergave per afdeling

Vervolgens zie je per afdeling de kosten.

Heb je vragen over deze functie? We vernemen het graag!

Was dit een antwoord op uw vraag?