Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesKantorenCollega's
Gebruikersrollen bij een kantoor
Gebruikersrollen bij een kantoor
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Bij het toevoegen van een gebruiker aan je kantoor, kun je kiezen wat voor rol de gebruiker krijgt. Je kunt hierbij kiezen uit de volgende soorten:

  • Eigenaar

  • Collega

Hieronder leggen we uit wat de permissies zijn van deze rollen.

Eigenaarsrol

In de rol als eigenaar heb je toegang tot alle klanten van je kantoor, ongeacht in welke klantgroep ze zitten.

Alleen eigenaars hebben de mogelijkheid om anderen uit te nodigen als gebruiker.

Collega-rol

Je kunt een gebruiker ook toevoegen in de rol van collega. Collega's hebben alleen toegang tot klanten in een klantgroep. Alle andere klanten zal een gebruiker met de rol van collega niet zien, en ook de klantgroepen waar de collega niet in zit zal deze niet zien. Verder is het voor een collega niet mogelijk om klanten toe te voegen. Dit dient de eigenaar van het kantoor te doen. Voor meer informatie over klantgroepen zie: Beheren van klantgroepen.

Heb je meer uitleg of hulp nodig? Neem dan contact op via chat of [email protected].

Was dit een antwoord op uw vraag?