Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesKantorenKlanten
Toevoegen van een klant
Toevoegen van een klant
Meer dan 7 maanden geleden bijgewerkt

Hieronder staat uitgelegd hoe je als kantoor een klant toevoegt binnen je kantooromgeving.

Om een klant toe te voegen volg je deze stappen:

  1. Ga naar 'Klanten'

  2. Klik op 'Nieuw' en dan 'Nieuwe klant'

  3. Selecteer wie de verloning zal doen, het kantoor of de klant. (In dat laatste geval zal ook de klant een uitnodiging krijgen voor het bedrijf, met de rol "Werkgever". Voor meer informatie over rollen, zie: Gebruikersrollen in Employes)

  4. Geef de klant een naam

  5. Selecteer optioneel een klantgroep als je deze wilt gebruiken

  6. Selecteer of de facturatie van Employes via het kantoor loopt of via de klant. (Afhankelijk van deze keuze zul jij of de klant de pakketkeuze en facturatie bij het bedrijf moeten configureren)

Na het toevoegen van de klant, kun je de administratie openen en daarin de stappen volgen.

Veelgestelde vragen

Hoe geef ik de werkgever toegang tot de administratie?

Om de werkgever toegang te geven tot de administratie, kun je de stappen volgen als beschreven in 'Beheren van gebruikers' voor bedrijven.

Heb je verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op via chat of [email protected].

Was dit een antwoord op uw vraag?